آراویژن

برای رفع فیلتر دامنه چه کاری باید انجام دهیم؟

رفع فیلتر دامنه خریداری شده یک از مشکلات کاربران می باشدکه در این مقاله قصد داریم باهم به بررسی این موضوع بپردازیم.

چرا دامنه خریداری شده فیلتر است؟!

یکی از اتفاقاتی که ممکن است کسانی که اقدام به راه اندازی سایت می کنند، مواجه شوند فیلتر بودن دامنه خریداری شده است. نگران نباشید!! وقتی شما دامنه‌ای را خریداری می‌کنید، در اصل آن دامنه را اجاره کرده‌اید. اگر دقت کرده باشید شما دامنه‌ی خود را برای مدت زمان خاصی خریداری می‌نمایید. ممکن است کسی که قبلا دامنه را از وی خریده‌اید، محتوایی را در این دامنه منتشر کرده باشد که باعث فیلترینگ دامنه شده باشد. با مواجه شدن با این اتفاق مراحل رفع فیلترینگ دامنه را باید طی کنید.

برای رفع فیلتر دامنه چه کار کنیم؟!

برای رفع فیلتر دامنه باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. اولین کاری که برای رفع فیلتر دامنه باید انجام دهیم این است که نام دامنه‌ی خود را در وب‌سایت ساماندهی ثبت کنید. برای این کار باید به سایت samandehi.ir مراجعه کنید. گزینه ثبت سایت را انتخاب کنید. سپس فرم موجود در صفحه را تکمیل کنید بعد از این مرحله ثبت‌نام شما تکمیل شده و ایمیل حاوی لینک فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد.شما با کلیک روی لینک فعال‌سازی، این کار را انجام داده و می‌توانید به سیستم لاگین شوید.بعد از لاگین شدن ابتدا باید شماره تماس خود را از بخش پروفایل کاربری گزینه‌ی اطلاعات ثبت‌نام تایید کنید. پس از تایید شماره می توانید از امکانات سایت استفاده کنید.گزینه ثبت سایت را انتخاب کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت سایت شوید. در صورتی که روی این گزینه کلیک کنید، فرمی برای شما می آورد که باید ان را تکمیل کنید.
  2. وقتی رسانه شما ثبت شد، نوبت به آن می‌رسد که درخواست خود را برای رفع فیلتر دامنه ثبت کنید. برای این کار شما باید به سایت Internet.ir مراجعه کنید. به محض ورود به این سایت منویی را در پیش روی خود خواهید دید و گزینه رفع فیلتر را انتخاب کنید .
  3.  در مرحله بعد با یک نامه اداری روبه رو خواهید شد که در آن آدرس دامنه خود را بدون www وارد کنید. بعد از تکمیل فرم و تایید خواهید فهمید که دامنه شما میتواند رفع فیلتر شود یا نه .

در صورتی که دامنه خریداری شده شما فیلتر باشد جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های گفته شده و پیگیری روال رفع فیلتر دامنه، این کار را انجام دهید.

 صفر تا صد طراحی سایت خود بدون نگرانی به آرا ویژن بسپارید. برای سفارش” طراحی سایت در ارومیه “کلیک کنید.

مطالب مرتبط
قیمت طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟ طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک نیاز مهم برای کسب […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده یکی از خدمات شرکت طراحی ” آرا ویژن ” می باشد. این شرکت در زمینه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی، بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که در سطح جهانی تجارت می کنند. با توجه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *