تبلیغات گسترده اینستاگرام یکی از روشهای تبلیغاتی است. تبلیغ شما در پستها و استوریهای پیجهای پرفالوور اینستاگرامی و پستهای کانالهای تلگرامی پربازدید نمایش میگیرد و شما تنها به ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت میکنید. در این مقاله از سایت ” آراویژن” قصد داریم با این نوع از تبلیغات بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات گسترده اینستاگرام
تبلیغات گسترده در اینستاگرام با اهداف متنوعی از جمله افزایش برندآگاهی، افزایش فروش، اطلاعرسانی یا افزایش فالوور انجام میشود. هزینه تبلیغات گسترده در اینستاگرام بسته به نوع محتوا، موضوع، تعداد بازدید مورد نیاز و عوامل دیگر میتواند متفاوت باشد. این تبلیغات به معنای انتشار پست یا استوری در صفحات مختلف و پرداخت هزینه به ازای هر بازدید است. در این روش، محتوای مورد نظر مشتری وایرال شده و در معرض بازدید بالا قرار میگیرد. سپس با پیجهای مرتبط همکار خود هماهنگیهای لازم را جهت نمایش تبلیغ انجام میدهد.
روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام
اینستاگرام مارکتینگ به سه روش تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات اسپانسری و تبلیغات گسترده در اینستاگرام انجام میشود. در روش نخست شما با اینفلوئنسرها هماهنگ میکنید تا محتوای مورد نظر شما را انتشار دهند. تبلیغات اسپانسری از طریق پلتفرم رسمی اینستاگرام انجام میشود، اما به دلیل نداشتن امکان هدفگیری کاربران ایرانی و همچنین مشکلات پرداخت ارزی این روش در ایران بسیار دشوار است.
اگر قصد دارید محتوایی را وایرال کنید یا برند خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید، بهترین روش برای شما تبلیغات گسترده است. در این روش محتوای شما در پیجها و حسابهای مختلفی منتشر میشود و برند شما هرچه بیشتر در معرض دید کاربران قرار میگیرد.
مزایای تبلیغات ایمپرشنی در اینستاگرام
اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی در ایران است. به همین دلیل یکی از بهترین فضاها برای تبلیغات ایمپرشنی، اینستاگرام است. تنوع پیجها، قالبهای مختلف محتوایی و امکان هدفگیری کاربران بر اساس سلایق، از مزایای این نوع تبلیغات به حساب میآید. از دیگر مزایای تبلیغات ایمپرشنی، انعطافپذیری بالا در بودجه و هزینههای تبلیغات است. بر خلاف سایر انواع تبلیغات گسترده، از جمله تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد، این نوع تبلیغات در هر ابعادی قابل اجرا است.
از دیگر مزایای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام در استوری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- نرخ بالای بازدید
- نرخ بالای مشارکت و تعامل
- امکان دسترسی برای طیف گستردهای از مخاطبان
- امکان استفاده از قابلیت تگ کردن برای هدایت آنها به پیجتان