آراویژن

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه چیست ؟ شما باید اطلاعات کافی در مورد این سئو داشته باشید تا مخالف قوانین گوگل عمل نکنید پس با من تا آخر مقاله همراه باشید.

سئو کلاه سیاه (black hat seo) چیست؟

گوگل قوانینی خاصی برای خود دارد و رعایت نکردن آن و فعالیت های مشکوک ممکن است به ضرر شما تمام شود!! به تکنیک ها، استراتژی ها و روش هایی که مخالف قوانین موتورهای جستجو باشد و سعی در گمراه کردن آنها داشته باشد، سئو کلاه سیاه گفته می شود. هدف این روش بیشتر افزایش رتبه در موتورهای جستجو است و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و کاربران سایت وجود ندارد. اجرای سئو کلاه سیاه در کوتاه مدت باعث افزایش رتبه شما خواهد شد اما در بلند مدت تاثیر منفی بر روی سایت شما خواهد گذاشت و باعث جریمه شدن از سوی موتورهای جستجو خواهید شد .

تکنیک های black hat seo

خرید لینک

اکثریت افراد برای اینکه بتوانند لینک های ورودی بیشتری بگیرند و سریع تر در صفحات اول قرار بگیرند، اقدام به خرید لینک می کنند و می خواهند رتبه خود را افزایش دهند و در همان رتبه باقی بمانند . این افراد سخت در اشتباهند زیرا گوگل این مورد را تشخیص خواهد داد و سایت را جریمه خواهد کرد.

استفاده از ربات ها برای افزایش نرخ کلیک

در این روش ربات ها رفتارهایی نسبت به سایت شما نشان میدهند تا گوگل تصور کند کاربران واقعی به شدت به سایتتان علاقه مند هستند. در صورتی که گوگل تشخیص دهد این افراد علاقمند به سایت شما فیک هستند سریعا به کاهش رتبه شما می پردازد.

محتوای کپی شده

هیچگاه به دنبال مطالب تکراری و یا کپی در سایت نروید.این تکنیک باعث می‌شود محتوای تکراری و کپی باعث سردرگمی و مانع تشخیص محتوای ارزشمند برای مخاطب ‌شود.موتور های جستجو به ناب ترین محتوا ارزش می دهد پس سعی نکنید مطالب را کپی کنید . سبب کاهش رتبه شما می شود!!

پنهان کردن متن (cloaking)

در این تکنیک مدیر سایت مطالبی در سایت قرار می دهد که برای کاربر قابل مشاهده نیست و فقط موتور جستجو آن را می بیند . سایت‌ها معمولاً از این تکنیک استفاده می‌کنند تا یک محتوا بتواند برای حوزه‌هایی نامرتبط با موضوع صفحه رتبه کسب کند.

به کار بردن کلمات کلیدی زیاد

نوشتن کلمات بی ارزش در متن فقط به قصد سئو کردن یکی دیگر از این تکنیک ها می باشد . شما باید از کلمات و محتوایی استفاده کنید که برای کاربر ارزش داشته باشد و استفاده بی رویه از کلمات کلیدی و مشتقات آن بدون داشتن ارزش به سئو سایت شما ضربه خواهد زد.

مطالعه بیشتر: چرا سئو شکست می خورد ؟

کلمات کلیدی

بهینه سازی بیش از حد یا over-optimization

بهینه سازی بیش از حد و وسواس نشان دادن اصلا برای سایت شما خوب نخواهد بود!! لینک سازی های بیش از حد، استفاده از کلمه کلید در تعداد بالا ، قرار دادن یک متن طولانی برای جایگزین متن تصویر همگی وسواس بودن بیش از د می باشد که موتور های جستجو نیز روی این موضوع نیز حساس می باشند . پس افراط و بهینه سازی زیاد ممنوع!!

 

در این مقاله سعی کردیم بعضی از تکنیک های کلاه سیاه را به شما معرفی کنیم . مراقب تک تک رفتار های خود در سئو باشید چون کوچکترین اشتباه می تواند صدمات بسیار زیادی به سایت شما وارد کند . پیشنهاد می کنیم حتما با افراد متخصص سئو مشورت و از آن ها کمک بگیرید. اگر به دنبال بهینه سازی درست سئو سایت خود هستید، کلیک کنید. 

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آرا ویژن همیشه بروز باشید.

 

 

مطالب مرتبط
روش های ساخت لینک داخلی

روش های ساخت لینک داخلی

روش های ساخت لینک داخلی را این مقاله باهم بررسی خواهیم کرد چرا که لینک سازی یکی از عوامل اساسی […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
لینک جویس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

لینک جویس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

لینک جویس چیست و چگونه عمل می‌کند؟ به زبان ساده اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم به این صورت […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
انواع ابزار سئو

انواع ابزار سئو برای بهبود رتبه سایت

انواع ابزار سئو میتواند شمارو در رسیدن به لینک های برتر راهنمایی کند و سریع تر به نتیجه های درخشان […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *