آراویژن

طراحی ظاهر و قالب وردپرس

طراحی ظاهر و قالب وردپرس را ما قصد داریم در این مقاله مفید برایشما توضیحات لازم را بدهبم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

وردپرس با توسعه پذیری بالا طرفداران زیادی دارد و با وجود قالب ها و افزونه های مختلف این امکان را دارد

تا خودتان قالب دلخواهتان را طراحی کنید در این مقاله به آموزش ساخت قالب وردپرس می پردازیم و ابزارها و کدهای مهم را معرفی می کنیم.

ساخت قالب وردپرس

طراحی ظاهر و قالب وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس با دوره های دیگر وردپرس کاملاً متفاوت است دیگر قرار نیست در این دوره برویم سراغ آموزش های بدون کدنویسی، نصب افزونه های مختلف یا هرچیز دیگری، می خواهیم در این دوره آموزشی، طراحی قالب وردپرس به صورت کامل رو یاد بگیریم پس نیاز هست که شما با مباحث زیادی آشنا شوید تا بتوانید پا در عرصه طراحان قالب وردپرس بگذارید

دیگر قرار نیست برای محدودیت هایی که در سایت خودمان یا اطرافیانمان برخورد می کنیم وابسته به شخص خاصی شویم دیگر نیازی نیست برای سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت میلیون ها تومان هزینه پرداخت کنیم چون قرار است خودمان تمام رمز و رازهای طراحی قالب وردپرس رو یاد بگیریم و هر آن چیزی که در ذهنمون هست رو روی قالب وردپرس خودمون پیاده سازی کنیم. ما برای شما عزیزان توضیحات مفیدی خواهیم داد با آرا ویژن همراه باشید.

طراحی قالب و ظاهر وردپرس

آموزش ساخت قالب وردپرس

ساخت قالب وردپرس از قدیم تا امروز متحولاتی زیادی داشته و در طی این مسیر بارها رابط کاربری وبسایت ها تغییر کرده و هرروز سایت های جذاب تری طراحی شده در این بین وردپرس یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم هایی بوده که هم به کاربران و هم به توسعه دهندگان کمک بسیاری کرده حالا اگر شما تصمیم بگیرید آموزش ساخت قالب وردپرس رو شروع کنید باید با نحوه طراحی UI, UX سایت های جدید آشنا شوید

یعنی همیشه بروز باشید و اطلاعات جدید رو در حوزه خودتون یاد بگیرید یکی از مواردی که ما در این دوره سعی کردیم رعایت کنیم سبک جدید طراحی در ساخت قالب وردپرس است اگر دموی طراحی شده رو مشاهده کنید متوجه خواهید شد که قالب به سبک رابط کاربری جدیدی طراحی شده است.

مهارت های لازم برای طراحی قالب وردپرس

اگر بخواهیم طراحی قالب وردپرس را خودمان انجام دهیم چه مهارت هایی باید داشته باشیم؟ طراحی قالب وردپرس اساسا با کدنویسی انجام میشود به فرض اینکه با وردپرس آشنا هستید و نحوه کار با با آن را بلدید، اولین مهارتی که در کدنویسی باید یادبگیرید کدنویسی html و css است که باید بصورت کامل بلد باشید سپس آشنایی مختصری با زبان برنامه نویسی php که پیش نیاز لازم برای طراحی قالب وردپرس را پیدا کنید و نهایتا آموزش دستورالعمل های طراحی قالب وردپرس.

طراحی و فروش قالب وردپرس

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود وردپرس کاران ترغیب به یادگیری طراحی قالب وردپرس شوند بازار فوق العاده فروش قالب وردپرس است. همانطور که تا الان متوجه شدید اولین ابزاری که برای راه اندازی سایت با وردپرس نیاز داریم یک قالب وردپرس است درواقع قالب وردپرس کلیدی ترین ابزار برای راه اندازی یک سایت عالی با وردپرس است بخاطر همین هر سایتی که با وردپرس راه اندازی میشودبه معنای خرید و فروش یک قالب وردپرس است  و با وحود تعداد انبوه سایت هایی که روزانه با وردپرس راه اندازی میشوند میتوان متوجه بازار پررونق فروش قالب وردپرس شد.

شما همچون میتوانید از طریق سایت آرا ویژن اطلاعاتی خوبی را دریافت کنید

صفحه ی اینستاگرام آرا ویژن را دنبال کنید.

مطالب مرتبط
قیمت طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟ طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک نیاز مهم برای کسب […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده یکی از خدمات شرکت طراحی ” آرا ویژن ” می باشد. این شرکت در زمینه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی، بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که در سطح جهانی تجارت می کنند. با توجه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *