آراویژن

تبلیغات همسان چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

تبلیغات همسان چیست ؟ چقدر در مورد این نوع از تبلیغات اطلاعات دارید ؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

 

منظور از تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغ همسان به شکلی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی کاملاً با ساختاری مشابه بستر و محیط تبلیغ ارائه و عرضه شود.

تبلیغ همسان در اینستاگرام به این معناست که تبلیغ، درست مانند یک پست در میان سایر پست‌های اینستاگرام نمایش داده شود.

در گوگل هم استفاده از تبلیغ همسان به این معناست که لینک های تبلیغاتی با ساختار و ظاهری شبیه لینک های معمولی (و نه به شکل بنر یا سایر الگوهای متفاوت) نمایش داده شود.

یکی از مهم ترین قسمت های این نوع بازار یابی تبلیغات است. همان طور که میدانید با پیشرفت سایت ها و فضای مجازی تبلیغات در سایت ها بسیار پر زنگ تر شده است.بعد از بررسی های بسیار تحلیل گران متوجه شده اند که تبلیغات همسان واقعا کاربردی است.

مزایا استفاده از تبلیغات همسان

۱- هزینه در تبلیغات همسان بر اساس هر کلیک محاسبه می‌شود به همین علت در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و در اصل هزینه خدمات سئو موثر است.

۲- میتوانید با انتخاب یک تیتر جذاب مستقیما به صفحات جذاب خود لینک بدهید. داشتن محتواهای کاملا سفارشی و جذاب اعتماد مخاطب را جذب خواهد کرد.

۳- مزاحمت کمتر این تبلیغات در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی و در نتیجه دیده شدن بیشتر.

۴- نرخ کلیک بیشتر به دلیل مرتبط بودن و اعتماد بیشتر مخاطبان.

۵- به اشتراک گذاری بیشتر این نوع تبلیغات توسط مخاطبان نسبت به تبلیغات بنری

۶- تعامل بیشتر با مشتریان و فرصت ارائه محصولات و بازاریابی بیشتر

تبلیغات همسان چیست؟

انواع تبلیغات همسان

  • تبلیغ درمیان محتوا

گاهی یک سری از سایت‌ها مانند فوربز، محتواهایی به نام محتوای اسپانسرشده (Sponsored Content) در بین سایر محتواهای معمولی خودشان دارند. نام دیگر این محتواها، تبلیغات درون محتوایی است. یک صفحه در رسانه اجتماعی اینستاگرام را در نظر بگیرید که در بین پست‌هایی که منتشر می‌کند، برای یک کسب و کار یا محصول هم تبلیغ می‌کند. این نوع از تبلیغات هم نوعی تبلیغات همسان است. در این نوع تبلیغات در بین محتواهای معمولی و روتین که انجام می شود یک پنجره ای باز می شود برای تبلیغ چه در سایت باشد چه در صفحات مجازی.

  • تبلیغ در موتور های جستجو

روزانه افراد مختلف تایم های زیادی در گوگل می گذرانند. پس در نتیجه تبلیغ در موتور های جستو جو گزینه بسیار خوبی می باشد و نتایج بسیار خوبی در پی خواهد داشت

  • تبلیغات بنری

یکی دیگر از انواع تبلیغات همسان استفاده از تبلیغات بنری می باشد. نکته ای که باید به آن در این نوع تبلیغ دقت کنید این است که در این نوع تبلیغات مکانی که شما از بنر استفاده می کنید باید محتوای بنر تبلغاتی شما با آن مکان هم خوانی داشته باشد.

  • لیست‌های تبلیغاتی در خرید آنلاین

 

راه هایی که برای خلق یک تبلیغات همسان عالی باید طی کنید

  • قدم اول: اهداف خود را مشخص کنید.

ابتدا ببینید واقعا هدف شما چیست و می خواهید در طی این مسیر چه اهدافی را محقق سازید، مثلا میزان فروش شما زیاد شودو… . با تعیین این هدف می توانیم بگوییم شما تقریبا تا نصف راه را رفته اید.

  • قدم دوم: تعیین مخاطب هدف

مخاطب هدف بسیرا مهم است باید مشخص کنید دوست دارید این خدمات و به طور کل بگوییم کسب و کار خود را برای کدام جامعه فردی نظر گرفته اید. کودکان، بزرگسالان، زنان و… با مشخص کردن این موضوع شما می توانید تبلیغات موثر تری داشته باشید چرا که خدمات خود را به کسانی ارائه خواهید داد کهبه ان نیاز دارد.

  • قدم سوم: پیام مناسبی بریا مخاطب خود در نظر بگیرید.

ببینید چه چیزی برای مخاطب ارزشمند است؟ رفتارها، علایق و ترجیح‌های آن‌ها را مشخص کنید و یک پیام درست برای مخاطب خود ارسال کنید.

  • قدم چهارم: چهار چوبی برای خود تعیین کنید.

باید بدانید که دقیقا تبلیغات خود را در کجا قرار دهید چون هر تبلیغ در یک فضا جواب گو خواهد بود. باید جایی که تبلیغات قرار است در ان قرار گیرد با محتوای شما هم خوانی داشته باشد.

  • قدم پنجم: محتوای حرفه ای تولید کنید.

محتوای حرف اول در هر کسب و کاری می زند. پس بیشترین تایم خود را برای آن بگذارید.

  • قدم ششم: بعد از انتشار تبلیغات خود نتایج و آمار را بررسی کنید.

باید بدانید که آیا این تبلیغ برای شما بازدهی خوبی داشته است یا نه . اگر بازدهی خوبی داشته باشد دوباره ان را تکرار کنید. اما در اگه متوجه شوید در مکان درستای تبلیغات خود را انجام نداده اید باید مشکل را بررسی کنید. اصلا شما مشکل در محتوای تبلیغی شما باشد. باید مشکل را پیدا کنید و از ریشه حل کنید.

بهترین راه برای تبلیغات کسب و کار

امروزه تبلیغات همسان به عنوان یکی از بهترین، جدیدترین و تأثیرگذارترین نوع از تبلیغات به حساب می‌آید و اثربخشی بسیار خوبی دارد. به همین خاطر است که مدیران و صاحبان کسب و کار باید بتوانند از قدرت این نوع از تبلیغات در کسب و کار خودشان نهایت بهره و استفاده ممکن را ببرند. در حال حاضر شرکت‌های مختلف دارند این نوع از تبلیغات را امتحان می‌کنند تا ببینند چگونه می‌توانند دل مخاطب خودشان را به دست آورند و روی او تأثیر بگذارند.

این روش زمانی به درد شما میخورد که بخواهید محتوایی از وب خود را ارتقا دهید و یا نیاز به بازار یابی و جذب کاربران دارید .  امروزه کسب و کارها هزینه بسیار سنگینی برای شناخته شدن برند خود انجام می دهند ولی شما می توانیدبا استفاده از این روش با کمترین هزینه برند خود را تبلیغ کنید. ولی این کار را باید کاملا به صورت هوشمندانه انجام دهید و محتوای حرفه ای در ان استفاده کنید برای این کار میتوانید از محتواسازی و طراحی آرا ویژن استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط
محتوا سازی در اینستاگرام

محتوا سازی در اینستاگرام

محتوا سازی در اینستاگرام با هدف فروش و رونق کسب و کار فروشگاه های آنلاین امروزه به امری بسیار مهم […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
اهمیت CTA در طراحی سایت

اهمیت CTA در طراحی سایت

اهمیت CTA در طراحی سایت، بالا بوده و می تواند رتبه سایت شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

تفاوت سایت با اینستاگرام

تفاوت سایت با اینستاگرام را ما برای شما عزیزان توضیحات لازم را خواهیم داد اگر قصد راه اندازی کسب و […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *