طراحی بنر گیف

بنر گیف تبلیغاتی، پر کاربردترین نوع بنر در تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و… می‌باشد. اگر برای کمپین‌های تبلیغاتی خود نیاز به طراحی بنر گیف متحرک دارید، ما در آراویژن به صورت تخصصی در این مسیر می‌توانیم شما را همراهی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش آنلاین طراحی بنر با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید. همچنین از همین صفحه می‌توانید برخی نمونه کارهای طراحی شده را نیز مشاهده کنید.

سایت بنرساز، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آراویژن می‌باشد که به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر گیف فعالیت می‌کند.

نمونه بنر گیف متحرک

نمونه کارهای 728px – 90px

بنر گیف ژوبل
طراحی بنر گیف سیم کارت
بنر گیف ساتراپ پرواز
طراحی بنر گیف نقل رنجی
بنر گیف iomax
بنر گیف خانه صنایع معندس
بنر متحرک حدید صنعت
بنر متحرک گیف ارز پلاس
بنر گیف متحرک ثنا چوب

فرم سفارش بنر گیف

نحوه راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی بنری گیف

ثبت نام در سایت یکتانت

1. ثبت نام در سایت یکتانت

برای شروع ابتدا باید در یکی از این سایت‌ها ایجاد حساب کاربری کنید. برای ثبت نام فقط کافیست یا از طریق حساب گوگل خود اقدام کنید یا ایمیل / شماره تماس خود را وارد کنید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. ما در این آموزش نحوه راه‌اندازی تبلیغات بنری در یکتانت را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

2. افزایش موجودی حساب کاربری

قدم دوم، افزایش موجودی حساب کاربری می‌باشد. برای انجام این کار از قسمت افزایش موجودی مبلغ دلخواه را وارد کرده و روش پرداختی خود را انتخاب کنید تا به صورت آنی حساب کاربری شما شارژ شود. توجه داشته باشید حداقل شارژ حساب در سایت یکتانت مبلغ 10/000/000 ریال می‌باشد.

افزایش موجودی حساب کاربری یکتانت
ایجاد کمپین تبلیغات بنری

3.ایجاد کمپین تبلیغات بنری

سپس از منوی کاربری، بخش تبلیغات، تبلیغات بنری را انتخاب کرده و روی دکمه + ساخت کمپین جدید کلیک کنید.

توجه داشته باشید که سایت یکتانت انواع تبلیغات دیگر مانند تبلیغات همسان، تبلیغات پوش، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات درون اپلیکیشنی هم دارد که می‌توانید از آن ها نیز استفاده کنید. در این بخش ما فقط تبلیغات بنری را آموزش می‎دهیم.

4. انتخاب هدف تبلیغاتی

در این بخش باید هدف تبلیغات خود را مشخص کنید تا در ادامه گزینه ها و سایت های مرتبط با هدف تبلیغاتی شما برای شما نمایش داده شود. افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک یا ورودی به وب سایت، افزایش فروش، نصب اپلیکیشن و… از برخی اهداف تبلیغاتی است که باید در این قسمت شما هدف تبلیغاتی خود را مشخص کنید!

انتخاب هدف تبلیغاتی

5. انتخاب نوع کمپین

در این بخش دوباره باید روی گزینه ” بنری ” کلیک کنید تا نوع کمپین انتخابی شما، بنری باشد.

6. تنظیمات عمومی کمپین

مهم‌ترین بخش راه‌اندازی کمپین این بخش می‌باشد. تنظیمات عمومی کمپین شامل نام کپمین، و نمایش دهندگان می‌باشد.

ابتدا برای کمپین تبلیغاتی خود یک نام انتخاب کنید و سپس از بخش انتخاب نمایش دهندگان تبلیغات، می‌توانید انتخاب کنید که آیا همه نمایش‌دهنده های یکتانت تبلیغات شما را اجرا کنند و بنرهای گیف شما را در سایت خود قرار دهند یا می‌خواهید سایت ها را خودتان انتخاب کنید؟

پیشنهاد ما گزینه اول یعنی همه نمایش‌دهندگان یکتانت می‌باشد.

7. تنظیمات پیشرفته کمپین

در این بخش نیز شما تنظیمات پیشرفته راه‌اندازی کمپین بنر گیف خود را باید وارد کنید، تنظیمات پیشرفته شامل زمان کمپین، موقعیت جغرافیایی نمایش کمپین، دستگاه‌های نمایش‌دهنده و تنظیمات گوگل آنالیتیکس می‌باشد.

که مهم ترین بخش آن نیز زمان کمپین و موقعیت جغرافیایی آن می‌باشد که در این تنظیمات شما به صورت دقیق زمان شروع و پایان کمپین، ساعت دقیق اجرای کمپین، موقعیت جغرافیایی که خارج از ایران، داخل ایران و حتی استان را به راحتی می‌توانید انتخاب کنید!

8. بودجه‌بندی و مدیریت هزینه

در مرحله هفتم یعنی بودجه‌بندی و مدیریت هزینه شما باید به ترتیب هزینه هر کلیک و بودجه روزانه را مشخص کنید.

هرچقدر هر کلیک با بیشتر انتخاب کنید، در سایت های مطرح تر مانند ورزش3 تبلیغ شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

بودجه تبلیغات

9. بارگذاری بنر گیف و انتشار تبلیغ

و در نهایت در تنظیمات حالت ساخت تبلیغ، 2 گزینه دارید. گزینه اول ساخت بنر و گزینه دوم آپلود بنر!

با استفاده از ساخت بنر می‌توانید یک جمله، یک تصویر و یک لوگو بارگزاری کنید تا هوش مصنوعی یکتانت یک بنر ساده در ابعاد مختلف برای شما آماده کند. طبیعتا این نوع بنر ساده جذب بالایی برای تبلیغ شما نخواهد داشت.

روم دوم که آپلود بنر می‌باشد، در این روش سایت از شما 6 سایز بنر می‌خواهد. شما می‌توانید برای کمپین تبلیغات بنری خود از سایت ما، آراویژن سفارش بنر گیف تبلیغاتی ثبت کنید تا ما در کمترین زمان یک پک بنر حرفه‌ای به شما تحویل دهیم تا در این بخش بارگزاری کنید.

بنر گیف تبلیغاتی چیست؟

ابتدا در پاسخ به این سوال که بنر گیف تبلیغاتی چیست و چه کاربری دارد باید بگوییم که بنرهای تبلیغاتی متحرک با فرمت Gif، بنرهایی هستند که با اهداف تبلیغاتی در وب‌سایت های پربازدید قرار داده می‌شوند و لینک صفحه لندینگ یا صفحه اصلی روی آن قرار داده می‌شود.

مهم‌ترین کاربرد بنر گیف در تبلیغات کلیکی می‌باشد.

ما در آراویژن با طراحی بنر متحرک Gif با حجم‌ پایین و استاندارد در کنار شما هستیم تا یک کمپین بهینه و پربازده داشته باشید. بنرهای ثابت با فرمت JPG به دلیل ساکن بودن، انرژی لازم را برای جذب مخاطب ندارند. اما در بنرهای تبلیغاتی متحرک گیف ما می‌توانیم هر بنر را در 3 لی 4 اسلاید متفاوت، با رنگبندی و حرکت‌های گرافیکی جذاب طراحی کنیم.

تبلیغات کلیکی با بنر گیف

نحوه سفارش بنر گیف

برای ثبت سفارش بنر متحرک تبلیغاتی می‌توانید با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید تا مشاوران ما به صورت دقیق شما را برای درخواست سفارش راهنمایی کنند. برخی موارد مانند محدودیت حجمی، تعداد سایز، ابعاد بنر و… از نکات مهمی است که در هنگام سفارش باید به آن توجه داشته باشید.

نکات مهم در طراحی بنر گیف

ما در آراویژن طبق تجربه‌ای که در طول این سالیان داشته‌ایم، به این نتیجه رسیده‌ایم که در طراحی بنر متحرک باید به 5 نکته مهم توجه داشت تا بازدهی لازم را در تبلیغات داشته باشیم یا به اصطلاح یک بنر گیف حرفه‌ای داشته باشیم:

  • رعایت ترتیب مطالب و سایز فونت‌ها
  • کال تو اکشن جذاب برای افزایش نرخ کلیک
  • استفاده از تصاویر و المان‌های مرتبط جذاب
  • حجم پایین و بهینه بنر طراحی شده

رعایت ترتیب مطالب و سایز فونت‌ها

در طراحی بنر متحرک تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که رعایت ترتیب خوانایی مطالب را با استفاده از سایز استاندارد فونت ها انجام دهید! یعنی همه مطالب اسلاید های شما با یک اندازه و نوع فونت نوشته نشده باشند.

حتما سعی کنید در طراحی بنر گیف خود از یک فونت سازمانی ولی در وزن های مختلف Bold و… با سایزهای متفاوت استفاده کنید.

کال تو اکشن جذاب برای افزایش نرخ کلیک

دکمه‌های کال تو اکشن ( Call to action ) در بنرهای تبلیغاتی به دکمه‌هایی گفته می‌شود که کاربر را به کار خاصی ترغیب می‌کند. از جمله بهترین دکمه‌های کال تو اکشن می‌توان به کلیک کنید، سفارش آنلاین، رزرو آنی، مشاوره رایگان و… اشاره کرد. با استفاده از یک دکمه کال تو اکشن جذاب در بنر تبلیغاتی خود می‌توانید نرخ کلیک CTR خود را افزایش دهید.

استفاده از تصاویر و المان‌های مرتبط جذاب

حتما در طراحی بنر خود، از تصاویر و المان‌های شخصی سازی شده استفاده کنید. برای جذابیت هر چه بیشتر بنرهای تبلیغاتی صرفا به متن ها اکتفا نکنید و حتما همراه با تصاویر و المان های مربوط پیام خود را به مخاطب القا کنید.

حجم پایین و بهینه بنر متحرک

حداکثر حجم مجاز برای بنرهای گیف 150Kb می‌باشد. ما در آراویژن سعی می‌کنیم بنرهای خود را نهایتا تا 100Kb طراحی و اجرا کنیم تا بیشترین سرعت لود و بارگزاری را داشته باشد. برای مثال فرض کنید بنر شما در یک صفحه از وب سایتی به نمایش گذاشته می‌شود که در آن 10 بنر تبلیغاتی کنار هم هستند، بدون شک اگر حجم بنر تبلیغاتی شما پایین باشد سریع تر بارگزاری می‌شود و همین باعث افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی شما خواهد بود.

ابعاد استاندارد بنر گیف تبلیغاتی

بنرهای متحرک گیف در ابعاد مختلف قابل طراحی هستند، اما برخی از این سایز ها در بین سایت ها پر طرفدار بوده و در کمپین های تبلیغات کلیکی مانند کمپین های یکتانت از آن ها استفاده می‌شود. ابعاد پرطرفدار بنر گیف عبارت‌اند از:

  • 728px – 90px
  • 970px – 250px
  • 300px – 100px
  • 300px – 250px
  • 468px – 60px
  • 120px – 600px

این 6 سایز، ابعاد استاندارد بنرهای گیف تبلیغاتی می‌باشند.

قیمت و هزینه طراحی بنر گیف

تعرفه طراحی بنرهای متحرک به این صورت است که شما یک هزینه طراحی برای یکی از سایزهای دلخواه ( معمولا سایز 300px – 250px ) پرداخت می‌کنید و در صورت نیاز به داشتن ابعاد دیگر از همان بنر، هزینه ریسایز بنر را که 50% هزینه طراحی می‌باشد را پرداخت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه های طراحی می‌توانید به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

2 پاسخ

  1. واقعا ممنونم از شرکت آراویژن بابت طراحی حرفه‌ای بنرهای کیف تبلیغاتی برای شرکت ما 🏆

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *