آراویژن

ابعاد بنر گیف یکتانت به چه صورت است؟

ابعاد بنر گیف یکتانت را باهم بررسی خواهیم کرد اما قبل از آن اگر در مورد بزرگ ترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین ایران یعنی یکتانت اطلاعات کمی دارید اول قسمت آخر مقاله را مطالعه کنید.

سایز های بنر گیف یکتانت

یکی از روش های تبلیغات از طریق طراحی بنر، کلیکی بنر گیف می باشد یکی از کمپین هایی که می توانید تبلیغات کلیکی را در آن انجام دهید یکتانت می باشد، بنر هایی که در این کمپین استفاده می کنید باید سایزهای مشخصی داشته باشند. این سایز ها در 6 عدد به صورت زیر می باشد.

  • ۴۶۸-۶۰
  • ۹۷۰-۲۵۰
  • ۳۰۰-۲۵۰
  • ۳۰۰-۱۰۰
  • ۱۲۰-۶۰۰
  • ۷۲۸-۹۰

ابعاد بنر گیف یکتانت

یکتانت چیست؟

یکتا نت یک پلتفرم عالی برای دیده شدن کسب و کار ها می باشد. اگر میخواهید بیشتر دیده شوید، فروش بیشتری داشته باشید و یا میخواهید در فضای دیجیتال کسب و کار خود را به نمایش بگذارید می توانید تمامی این پروسه ها را با پلتفرم یکتا نت انجام دهید.

یکتا نت تبلیغات شما را به دست میلیون ها، میلیون کاربر خواهد رساند!!!

حال سوالی که پیش می آید چگونه تبلیغات خود را به یکتانت بسپاریم؟!

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم، خب راه های بسیاری در این پلتفرم وجود دارد اما مهم ترین و بهترین آن تبلیغات کلیکی می باشد. که در ادامه آن را نیز به شما کامل شرح خواهیم داد.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی، که به طور عمومی به آن PPC (Pay-Per-Click) هم اشاره می‌شود، یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ‌دهنده برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات خود در اینترنت صورت می‌گیرد، هزینه می‌پردازد. به عبارت دیگر، تبلیغ کننده پرداختی به ازای هر بار کلیک روی تبلیغات خود پرداخت می‌کند، به جای پرداخت یک مبلغ ثابت برای نمایش تبلیغات.

در تبلیغات کلیکی، تبلیغ‌ها معمولاً در موتورهای جستجو، شبکه‌های تبلیغاتی مختلف یا وب‌سایت‌های دیگری که اجازه نمایش تبلیغات را دارند، نمایش داده می‌شوند. هر زمان که یک کاربر بر روی تبلیغ کلیک می‌کند، تبلیغ‌دهنده باید به صورت مالی به میزبان تبلیغات (مثل گوگل، فیسبوک، یا بینگ) پرداخت کند.

تبلیغات کلیکی یکی از روش‌های موثر تبلیغات آنلاین است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد بر روی هدفمندی و کارایی تبلیغات خود تمرکز کنند، زیرا آنها تنها برای کلیک‌های واقعی پرداخت می‌کنند که نشان از علاقه کاربران به محتوای تبلیغاتی دارند.

تیم آرا ویژن این پک کامل را با ابعاد بنر گیف یکتانت در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده خواهد کرد. جهت سفارش و مشاوره با تیم آراویژن در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین نرم افزار طراحی بنر

بهترین نرم افزار طراحی بنر را نصب کنید و وارد دنیای طراحی بنر شوید! برای طراحی بنر و انجام کارهای […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟  همان طو که می دانید تلگرام یک پلتفرم بسیار قوی برای تبلیغات می باشد و برای […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست و تا چه اندازه وجود آن در سایت اهمیت دارد؟ اگر به عنوان یک طراح قصد طراحی […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *