آراویژن

الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم پنگوئن گوگل یکی از الگوریتم ضد اسپم می باشد، که هدف اصلی آن مبارزه با سایت هایی می باشد که می خواهند با لینک سازی غیر طبیعی یا اسپم خود را بالا بکشند.

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

این الگوریتم با سایت هایی که قصد دارند با لینک سازی اپم رتبه بالایی به دست آورند مبارزه می کند. این الگوریتم  در ساعت های مشخصی به وبسایت ها سر میزند و در صورت مشاهده کوچک ترین لینک سازی غیر طبیعی سایت را جریمه می کند. پس حواستان به این موضوع باشد!!! سئو سایت یکی لاز مهم ترین قسمت ها بعد از طراحی سایت می باشد تیم سایت آرا ویژن می تواند سایت شما را با اصولی ترین تکنیک ها سئو و لینک شما را جزو لینک های برتر کند.

الگوریتم پنگوئن چه مواردی را بررسی می کند؟

بررسی تمامی لینک های سایت خروجی و ورودی از وظایف اصلی این الگوریتم می باشد. پس بهتر است لینک های خود را از جاهای معتبر دریافت کنید. زیرا این الگوریتم در صورت مشاهده لینک های طبیعی و معتبر رتبه سایت شما را ارتقا خواهد داد.

وظیفه دیگر این الگوریتم بررسی تکرار کلمات کلیدی می باشد.قبلا برای این که به جایگاه مناسبی در گوگل برسید باید عبارت کلیدی خود را با تعداد مشخصی تکرار می کردید اما به علت زیاده روی در این موضوع باعث شد گوگل روی این موضع حساس شود.

عملا تکرار یا بمباران کلمه کلیدی به عنوان یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه شناخته شد!!

الگوریتم پنگوئن گوگل

 آیا پنگوئن یک نوع جریمه است؟

خیر. پنگوئن یک جریمه نیست. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در مورد الگوریتم پنگوئن وجود دارد، این موضوع است که بسیاری از افراد از الگوریتم پنگوئن با نام جریمه پنگوئن یاد می‌کنند. در حالیکه پنگوئن بخشی از هسته اصلی الگوریتم گوگل است.

و شما نمی توانید از این موضوع باخبر شوید که آیا دلیل افت رتبه شما این الگوریتم است یا خیر. گوگل سرچ کنسول که تنها راه ارتباطی ما با گوگل است، هیچ اطلاعی در مورد دلیل افت رتبه‌ها یا از دست رفتن جایگاه شما به دلیل اعمال الگوریتم پنگوئن نمی دهد.

 

مطالب مرتبط
هاست ایرانی یا خارجی

هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

هاست ایرانی یا خارجی، کدام بهتر است ؟ آیا نوع آن در سایت من تاثیر خواهد گذاشت و کدام بهتر […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
تاثیر دامنه بر سئو سایت

آیا دامنه بر روی سئو سایت تاثیر گذار است؟

تاثیر دامنه بر سئو سایت را در این مقاله بررسی خواهیم کرد . اگر در مورد دامنه و انواع آن […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
DNSSEC چیست

DNSSEC چیست و چگونه عمل می‌کند؟

DNSSEC چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر با این مفهوم آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *