آراویژن

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم چیست؟ میدونستی این آپشن در ژوئن 2022 معرفی شد. هدف از این پریمیوم کردن این برنامه ارتقا تجربه پیام رسانی می باشد.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از نسخه استاندارد تلگرام هست که امکانات و ویژگی‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. این نسخه معمولاً شامل امکاناتی مانند فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای پیام‌ها و فایل‌ها، امکانات امنیتی فراوان‌تر، ابزارهای مدیریت گروه‌ها و کانال‌ها بهتر، و قابلیت‌های اضافی برای سفارشی‌سازی تجربه کاربری است. تلگرام یکی از مهم و بهترین بستر ها برای تبلیغ کسب و کار می باشد، می توانید با استفاده از تلگرام پریمیوم کسب و کار خود را بهبود ببخشید. همچنین برای تبلیغات در این پلتفرم شما نیاز به طراحی بنر دارید که می توانید در کمتر از 24 ساعت این بنر را از طریق آراویژن تهیه کنید.

امکانات تلگرام پریمیوم

حال باهم امکاناتی که این نسخه به ما می دهد بررسی می کنیم،این امکانات را به صورت لیستی برای شما تهیه کرده ایم.
با این نسخه از تلگرام شما می تونید به جای فاکو کردن 500 کانال، 1000 کانال رو دنبال کنید.

  1. ایجاد حداکثر ۲۰ پوشه چت با حداکثر ۲۰۰ چت، افزودن در حالی که شما در نسخه رایگان فقط ۳ حساب می‌توان ساخت.
  2. گاهی اوقات میخواهید چت های مهم در لیست خود پین کنید تا گم نکنید، در نسخه رایگان فقط می تونید 5 چت رو پین کنید ولی در نسخه پریمیوم تلگرام 10 عدد چت رو می تونید پین کنید.
  3. در نسخه رایگان شما مجاز به آپلود فایل هایی با حجم 2 گیگ هستید اما در نسخه پریمیوم تا 4 گیگ می توانید فایل آپلود کنید.
  4. یکی از قشنگ ترین امکاناتی که به ما داده Voice-to-text می باشد، حالا این امکان به چه دردی میخوره؟! فرض کنید فردی برای شما ویس فرستاده ولی شما در شرایطی هستید که نمی تونید ویس رو گوش بدین با این گزینه می توانید  گفته‌های داخل پیام صوتی را در قالب تکست و متن مشاهده کنید. زیبا نیست؟!😁

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

خب می رسیم به قسمت مهم ماجرا این که چطوری از تموم این امکاناتی که گفتیم استفاده کنید! یکی از ساده ترین روش های ممکن رو به شما خواهیم گفت.

اول اینو بگیم که شما نمی تونید از طریق بات تلگرام @Premium Bot این نسخه رو تهیه کنید. ولی خب برای حل این مشکل با استفاده از ارز تون کوین و کیف پول Tonkeeper، از قابلیت‌ های تلگرام پرمیوم بهره‌مند شد.

telegrampremium، یکی از این وب‌سایت‌هاست امکان خرید آسان اشتراک تلگرام پریمیوم را برای کاربران فراهم کرده است. در این وب‌سایت پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، اشتراک مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس هزینه‌ی آن را می‌پردازید. پس از انجام این کار تا یک ساعت بعد، حساب کاربری تلگرام شما به پریمیوم ارتقاء خواهد داد و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید از ویژگی‌های جذاب آن بهره ببرید.

وب‌سایت دیگری که برای خرید اکانت پریمیوم می‌توانید از آن استفاده کنید، وب‌سایت number4 است. پس از انتخاب اشتراک و پرداخت هزینه‌ی آن، حساب کاربری تلگرام پریمیوم شما از طریق این وب‌سایت بین ۱ تا ۴۸ ساعت بعد آن ساخته خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط

معرفی بهترین نرم افزار طراحی بنر

بهترین نرم افزار طراحی بنر را نصب کنید و وارد دنیای طراحی بنر شوید! برای طراحی بنر و انجام کارهای […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟  همان طو که می دانید تلگرام یک پلتفرم بسیار قوی برای تبلیغات می باشد و برای […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست و تا چه اندازه وجود آن در سایت اهمیت دارد؟ اگر به عنوان یک طراح قصد طراحی […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *