آراویژن

راهنمای حذف تبلیغات تلگرام

حذف تبلیغات تلگرام را در این مقاله به زبانی کاملا ساده و راحت آموزش خواهیم داد، امروزه به علت گسترش کسب و کار ها روش های زیادی برای تبلیغ به وجود آمده است که یکی از این راه ها تبلیغات در تلگرام است. در ادامه انواع روش های تبلیغات را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر میخواهید در تبلیغات تلگرام بدرخشید، از تبلیغات بنری در تلگرام استفاده کنید، برای مشاهده نمونه طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام کلیک کنید.

حذف تبلیغات تلگرام گروه ها

اگر دائما توسط افراد مختلف در گروه های مختلف عضو می شوید، به راحتی می توانید این دسترسی را قطع کنید تا کسی نتواند بدون اجازه شما این کار را انجام دهد. برای این قطع این موضوع این مراحل را طی کنید:

  • وارد تلگرام شوید و تنظیمات (Setting) بروید.
  • روی گزینه روی Privacy and Security کلیک کنید.
  • به قسمت Privacy بروید و قسمت Groups & Cannels را انتخاب کنید. با زدن تیک این گزینه، دسترسی دیگران برای اضافه‌ کردنتان به گروه‌ها و کانال‌ها، مسدود می‌شود.

حذف تبلیغات تلگرام داخل کانال ها

از تبلیغات کانال های تلگرامی نمی توانید فرار کنید و یا مسدود کنید برای این کار تنها راه حلی که دارید این است که نوتیفیکیشن آن کانال را غیر فعال کنید و هر زمان به محتواهای کانال نیاز داشتید وارد کانال شوید.

حذف تبلیغات پروکسی تلگرام

اگر به جای فیلترشکن از پروکسی استفاده می کنید، حتما با تبلیغات پروکسی مواجه شده اید، تنها راه حلی که برای این موضوع وجود دارد این است که می‌توانید کانال پروکسی را حذف کنید و از طریق نصب فیلترشکن روی دستگاه وارد تلگرام شوید.

شاید برای شما جالب باشد: روش دی اکتیو کردن تلگرام

حذف تبلیغات تلگرام

روش های تبلیغ در تلگرام

تبلیغات بازدیدی تلگرام

تبلیغات بازدیدی به این صورت است که شما تبلیغات ( که ممکن است به صورت بنری، ویدیو باشد )خود را در چند کانال که پر بازدید هستند، قرار می دهید . که در این صورت شما میتوانید جامعه هدف خود را انتخاب کنید و در کانالی این تبلیغ را قرار دهید که مخاطب های شما قرار دارد در این تبلیغات شما بهترین بازدهی را دریافت خواهید کرد.

تبلیغات کلیکی

شما برای انجام این نوع تبلیغات نیاز به سامانه های تبلیغات در تلگرام دارید. این نوع تبلیغ به این صورت است که تبلیغات خود را در کانال هایی که موضوعات مرتبطی با شما دارد قرار می دهید و تنها به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما می شود، هزینه پرداخت می کنید. این تبلیغات عموما برای افزایش اعضای کانال مناسب نیست، برای تبلیغات یک سایت یا معرفی یک اپلیکیشن بسیار مناسب تر است.

تبلیغات ثابت ساعتی تلگرام

در این نوع روش تبلیغ شما تبلیغ خود را برای 12 یا 24 ساعت در کانال های مختلف منتشر خواهید کرد. ساعتی که این کار را انجام خواهید داد بسیار مهم است چرا که 12 ساعته روز و هم 12 ساعت شب را می توانید انتخاب کنید.

این نوع تبیلغات برای برندینگ شما بسیار تاثیرات مثبتی خواهد داشت، زیرا اگر کانال معتبر باشد در دیده شدن برند شما بسیار موثر خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
کسب درآمد از روبیکا

روش های تضمینی کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا امکان پذیر است! امروزه روبیکا جایگاه ویژه ای در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است و […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی بنر با گوشی اندروید

طراحی بنر با گوشی اندروید

طراحی بنر با گوشی اندروید یکی دیگر از ابزارهای طراحی بنر می باشد، برای انجام این کار از چه برنامه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
دی اکتیو کردن تلگرام

روش دی اکتیو کردن تلگرام

دی اکتیو کردن تلگرام را در این مقاله به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد، تا اخر مقاله همراه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *