آراویژن

رفع مشکل امنیتی وردپرس

رفع مشکل امنیتی وردپرس یکی از دغدغه های افرادی است که وردپرس آن ها از لحاظ امنیتی دچار مشکل شده است. تامین امنیت برای هر سایتی یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در نظر داشته باش در این مطلب از سایت “ آراویژن” قرار است تا به بررسی راهکارها و روش هایی ساده برای بالا بردن امنیت وردپرس بپردازیم

رفع مشکل امنیتی وردپرس در سایت

امروزه، وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در دنیا شناخته می‌شود. با این حال، محبوبیت زیاد وردپرس باعث شده است که به هدف اصلی حملات سایبری تبدیل شود.

ترفند های ساده امنیت وردپرس

هکرها می توانند اطلاعات کاربر، رمزهای عبور، نرم افزارهای مخرب را سرقت کنند. حتی می توانند بدافزار را به کاربران شما توزیع کنند. در صورتیکه شما اقدامات امنیتی جهت مراقبت از سایت و اطلاعات خود انجام نداده باشید، هکرها می توانند به راحتی به این اطلاعات دست یافته و سایت شما را برای همیشه غیر قابل بازگشت کنند. با استفاده کردن از این روش‌ها می توانید امنیت سایت خود را افزایش داده و از هر گونه نفوذ و هک در سایت تا حد بسیار بالایی جلوگیری کنید.

بروز نگه داشتن وردپرس

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که به طور منظم نگهداری و به روز می شود. به طور پیش فرض، وردپرس به صورت خودکار بروزرسانی های جزئی را نصب می کند. برای نسخه های اصلی ، شما باید به صورت دستی وردرپرس را بروز کنید.

وردپرس همچنین دارای هزاران افزونه و تم است که می توانید روی وب سایت خود نصب کنید. این افزونه ها و مضامین , توسط توسعه دهندگان شخص ثالث که مرتباً نیز به روزرسانی می کنند ، نگهداری می شود.این به روزرسانی های وردپرس برای امنیت و ثبات سایت وردپرسی شما بسیار مهم است. شما باید اطمینان حاصل کنید که هسته ، افزونه ها و تنظیمات وردپرس شما به روز باشد.

رفع مشکل امنیتی وردپرس

مدیریت دسترسی کاربران 

رایج ترین تلاش های هکرهای وردپرس از طریق سرقت رمزهای عبور می باشد. با استفاده از رمزهای عبور قوی تر که برای وب سایت شما منحصر به فرد هستند ، می توانید این کار را دشوار کنید. بسیاری از مبتدیان, استفاده از رمزهای عبور قوی را دوست ندارند.زیرا به سختی به خاطر سپرده می شوند.

استفاده از سیستم بکاپ گیری

این شرکت ها به طور منظم در حال استفاده از سیستم بکاپ گیری خود، جهت حفظ اطلاعات هاست و یا سرور مجازی، می باشند.

فعالسازی تأیید هویت دو مرحله ای

تأیید هویت دو مرحله ای یک لایه ی اضافی از محافظت را در ورود به WordPress شما ایجاد می کند. با این روش علاوه بر رمزعبور، برای ورود به سیستم، یک کد حساس به زمان اضافی، از دستگاه دیگری مانند تلفن هوشمند شما نیز لازم است. تأیید هویت دو مرحله ای یکی از بهترین راه ها برای ایجاد قفل در ورود به سیستم وردپرس شماست و تقریباً به طور کامل پتانسیل حملات هکرها را به حداقل می رساند.

مجوزهای مناسب را روی سرور خود تنظیم کنید.

اطمینان حاصل کنید که مجوزهای مناسب در تمام دایرکتوری های سرور شما تنظیم شده است. این مجوزها به افراد اجازه ی دسترسی به فایل ها، خواندن یا ویرایش آنها را می دهد.

مطالعه بیشتر: متا تگ چیست؟ چه تاثیری در سئو دارد؟

مطالب مرتبط
افزایش امنیت وردپرس

افزایش امنیت وردپرس با تکنیک های طلایی

افزایش امنیت وردپرس یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. به همین دلیل در این […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده

نکات اجرایی مهم در وردپرس چیست؟

نکات اجرایی مهم در وردپرس را در این مقاله از سایت “آرا ویژن” بررسی خواهیم کرد: همانطور که می دانید، […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
مزایای وردپرس در طراحی سایت چیست؟

مزایای وردپرس در طراحی سایت چیست؟

مزایای وردپرس در طراحی سایت را در این مقاله از سایت “آرا ویژن” بررسی خواهیم کرد. طراحی سایت با وردپرس […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *