آراویژن

محدودیت حجمی بنر گیف چقدر است؟

محدودیت حجمی بنر گیف بسیار مهم است و با هر سایزی نمی توان آن را در سایت آپلود کرد. و این سایز کاملا بستگی دارد به نوع ابیلغاتی که شما قرار است انجام دهید.

حجم بنر گیف چقدر باشد؟

اگر بخواهیم حجم بنرهای تبلیغاتی گیف را به شما بگوییم، این حجم نباید از 100 کیلوبایت بیشتر باشد.به طور کلی بهترین حجم برای بنر بین 60 تا 90 کیلو بایت می باشد.

بعضی سایت ها مانند بلاگفا نیازمند بنرهای با حجم ۲۰ کیلوبایت هستند، در این صورت دست شما برای طراحی کاملا بسته خواهد باید از بک گراند های فلت استفاده کنید تا تعداد رنگ های کمتری در بنر باشد.

چه نرم افزارهایی برای طراحی بنر GIF استفاده می شوند؟

نرم افزار های بنر GIF  بسته  سلیقه مشتری و نیاز می تواند متفاوت باشد. بطور کلی از سه نرم افزار زیر برای انجام کار استفاده می شود که به صورت زیر است:

  • فتوشاپ
  • افتر افکت
  • ایلاستریتور

 نکته های مهم برای طراحی بنر گیف

برای طراحی بنر گیف جذاب، می‌توانید از ترکیب چندین عنصر طراحی استفاده کنید. در ادامه چندین راهکار برای ساخت بنر گیف جذاب آورده شده است:

1. انتخاب موضوع جذاب: انتخاب یک موضوع جذاب و جالب برای بنر گیف بسیار مهم است. این می‌تواند یک صحنه خنده دار، یک وقایع واقعی، یا حتی یک انیمیشن متناسب با محتوای بنر باشد.

2. سادگی و وضوح: از سادگی در طراحی بنر استفاده کنید تا پیام شما به خوبی منتقل شود. از اجتناب از اضافه کردن عناصر زیاد یا پیچیده در بنر اطمینان حاصل کنید.

3. حرکت و حس زنده‌ایتی: استفاده از حرکت و جذابیت در حالت حرکت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک گیف است. این می‌تواند به وسیله انیمیشن‌های متناسب، تغییرات رنگ یا حرکت اجسام باشد.

4. استفاده از رنگ‌های جذاب: رنگ‌های زنده و جذاب می‌توانند بنر شما را برجسته و جذاب کنند. اما حتما از ترکیبی مناسب و هماهنگ استفاده کنید تا بنر به چشم بیاید و با محتوای آن همخوانی داشته باشد.

5. توجه به جزئیات: به جزئیات طراحی بنر، مانند فونت‌ها، حروف بزرگ، یا آیکون‌های جذاب توجه کنید. این جزئیات می‌توانند بنر شما را از دیگر بنرها متمایز کنند.

6. تست و بهینه‌سازی: قبل از انتشار، بنر خود را تست کنید و از نظر طراحی و عملکرد آن را بررسی کنید. اگر امکان دارد، می‌توانید با استفاده از آزمایش A/B گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و بهینه‌سازی کنید.

با رعایت این موارد، می‌توانید بنر گیفی طراحی کنید که جذابیت بیشتری داشته باشد و مخاطبان را به خود جلب کند.

اگر میخواهید بیشتر در این مورد مطالعه کنید مقاله زیر را پیشنهاد می کنیم.

مطالعه بیشتر: اصول طراحی بنر

مطالب مرتبط

معرفی بهترین نرم افزار طراحی بنر

بهترین نرم افزار طراحی بنر را نصب کنید و وارد دنیای طراحی بنر شوید! برای طراحی بنر و انجام کارهای […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟

چگونه بنر تلگرام بسازیم؟  همان طو که می دانید تلگرام یک پلتفرم بسیار قوی برای تبلیغات می باشد و برای […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست؟

اسلایدر سایت چیست و تا چه اندازه وجود آن در سایت اهمیت دارد؟ اگر به عنوان یک طراح قصد طراحی […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *