رپورتاژ آگهی چیست ما برای شما عزیزان درباره رپورتاژ توضیحاتی خواهیم داد با ما همراه باشید
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
همان طور که میدانید موضوع روابط عمومی و به ویژه روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد.
رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعههای مهم در بحث روابط عمومی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث میشود
تا خیلیها تصور کنند همه کار روابط عمومی انتشار رپورتاژ آگهی است.
ولی در واقع این گونه نیست و رپورتاژ خبری در خیلی از موارد دیگر مانند معرفی یک محصول یا خدمت در رسانههای پرمخاطب کاربرد دارد.
احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانههای پرمخاطب و پرطرفدار مانند
سایتهای پربازدید حوزههای مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کردهاند. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی،
رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد.
در این مطلب میخواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند.
اگر شما به دنبال رسیدن به یک پاسخ دقیق و جامع برای این سوال هستید
آرا ویژن در خدمت هم میهنان عزیز
تفاوت ریپورتاژ آگهی با مقاله بلاگ در چیست ؟
تفاوتی که رپورتاژ آگهی با یک مقاله عادی و طبیعی در یک وبسایت دارد، این است که با اهداف تبلیغاتی تولید میشود. یعنی ضمن ارائه اطلاعات و نکات کاربردی به مخاطبان خود، آنها را به سمت یک محصول خاص یا یک سرویس ارائهدهنده خدمات هدایت میکند؛ بنابراین متن مقاله نباید طوری نوشته شود که خواننده وقتی به جایی از متن شما رسید دیگر علاقهای به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد. تمام بخشهای متن باید جذاب و مفید باشد؛ پس از کوتاهنویسی هرگز نترسید. به بیان دیگر رپورتاژ آگهی با گرایشهای تجاری تولید میشوند و هدف از انتشار آنها این است که مخاطب به نحوی موثر با خدمات و محصولات یک برند آشنا شود تا در نهایت به استفاده از آن محصول یا خدمت مجاب شده و به مشتری تبدیل شود.
چگونه یک رپورتاژ آگهی حرفه ای منتشر کنیم؟
بسیاری از وبمستران بعد از انتشار رپیورتاژ آگهی، نتیجه دلخواه را به دست نمیآورند و تصور میکنند این بینتیجه بودن به علت نداشتن قدرت کافی است! بینتیجه بودن انتشار بهخاطر عدم تسلط بر نکات مرتبط با داشتن یک کمپین آگهی موثر است، در ادامه ۳ تا از مهمترین اصولی که میتوانید باتوجهبه آنها ریپورتاژهای خود را به معدن طلا برای رشد سایتتان تبدیل کنید، معرفی میشود.
- بیش از حد تبلیغاتی در نظر گرفتن محتوا ممنوع
- استفاده مناسب و درست از انکر تکست (Anchor Text)
- نوشتن مقدمه و جمع بندی جذاب
- استفاده از تیتر بندی داخل رپورتاژ
- استفاده از کلمات lsi و مرتبط با کلمات کلیدی هدف
- عنوان کردن نقاط قوت محصولات یا خدمات
- عدم ایجاد کیورد استافینگ در متن رپورتاژ
- توجه به پرسونای مخاطبان سایت میزبان زمان نوع نگارش
- استفاده از تصاویر باکیفیت و مرتبط با کسبوکار
مطالب بیشتر درمورد سئو در ویکی پدیا.
شما می توانید برای ثبت سفارش سئو سایت خود در آرا ویژن روی لینک کلیک کنید.x