آراویژن

افزایش بازدید استوری و راهکار های آن

افزایش بازدید استوری اینستاگرام یکی از مهم ترین کارها برای ایجاد روابط اجتماعی و برند سازی است. استوری ها مسیری سریع برای دریافت دایرکت از مخاطبان به وجود می‌آورند و ماهیت بسیار شخصی و صمیمانه دارند. افزایش بازدید استوری می‌تواند پیج شما را فعال‌تر کند. در این مقاله از سایت “آرا ویژن” با بهترین ابزارها و روش‌های رایگان افزایش استوری اینستاگرام آشنا شوید و بازدید استوری پیج خود را چند برابر کنید!

افزایش بازدید استوری

از آن جایی که الگوریتم اینستاگرام همه پست‌ها را در صفحه اصلی برای ما نمایش نمی‌دهد. به همین دلیل این روزها اهمیت استوری بیشتر از پست است و در صورت افزایش بازدید استوری های پیجتان می‌توانید سود خوبی از این طریق به دست بیاورید. یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته از رول دوربین یا گالری گوشی‌ هوشمند خود را آپلود کنید. برای این کار کافی است بر روی دوربین استوری ضربه بزنید، سپس آخرین محتوای رول دوربین خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این قسمت می‌توانید به راحتی محتوایی که می‌خواهید را به استوری خود اضافه کنید.

راهکارهای کلیدی برای افزایش بازدید استوری

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام کافی است به مخاطب ثابت کنید که متخصص حوزه خود هستید. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش برندشان استفاده کنند.

پرهیز از خرید فالور فیک یا تقلبی

با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود.

ایجاد مسابقات و چالش‌های جذاب

برگزاری مسابقات و چالش‌ها به کاربران انگیزه می‌دهد تا استوری‌های شما را ببینند و در آن‌ها شرکت کنند. از شرکت‌کنندگان بخواهید این چالش را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بدانید: شادوبن اینستاگرام چیست و روش های جلوگیری از آن

انتشار استوری در زمان‌های مناسب

انتشار استوری‌ها در زمان‌هایی که بیشتر کاربران فعال هستند، می‌تواند به افزایش بازدید آن‌ها کمک کند. بررسی‌ها نشان می‌دهند که بیشتر کاربران ایرانی اینستاگرام در شب‌ها و اواخر هفته فعال‌تر هستند. بنابراین، انتشار استوری‌های شما در این زمان‌ها می‌تواند موثر باشد.

افزایش بازدید استوری

افزایش ویو استوری با قرار دادن هشتگ

استفاده‌ی درست از هشتگ‌ها در استوری، تاثیر زیادی در بازدید استوری اینستاگرام شما دارد. در صورت استفاده صحیح از این هشتگ‌ها، کسب و کار اینترنتی شما با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهد شد. همچنین استفاده از هشتگ، باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما نیز می‌شود.
توجه داشته باشید که در استفاده از هشتگ موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  1. استفاده از هشتگ‌های بی‌ربط یا تکراری ممنوع
  2. زیاده‌روی نکردن در استفاده از هشتگ‌ها
  3. خودداری از هشتگ‌های اسپم
  4. استفاده از هشتگ‌های رقیبان خود در اینستاگرام
  5. ساخت هشتگ اختصاصی
  6. به‌کارگیری هشتگ‌های ترند

مطالعه بیشتر: افزایش فالوور اینستاگرام با راهکارهای طلایی

 پاسخ دادن به دایرکت

یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید استوری، پاسخ به دایرکت است. برای بالا رفتن بازدید استوری باید با مخاطب‌های خود تعامل داشته باشید. پاسخ ندادن به کامنت‌ها، پیام‌های دایرکت‌، ریپلای‌های استوری و … باعث می‌شود با گذشت زمان مخاطبان خود را در اینستاگرام از دست دهید.

مطالب مرتبط
تقویم محتوایی اینستاگرام

تقویم محتوایی اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

تقویم محتوایی اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ همانطور که می دانید، رشد کسب و کارها در فضای اینترنت و شبکه های […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با راهکارهای طلایی

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی است که در این فضای اجتماعی فعالیت می کنند. کسب […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده

شادوبن اینستاگرام چیست و روش‌های جلوگیری از آن

شادوبن ایسنتاگرام چیست؟ آیا با روش های جلوگیری و رفع آن آشنایی دارید ؟ در این مقاله به بررسی کامل […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *