آراویژن

افزایش فالوور اینستاگرام با راهکارهای طلایی

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی است که در این فضای اجتماعی فعالیت می کنند. کسب و کارهای آنلاین همواره به دنبال فالوور بیشتر برای افزایش فروش و معرفی برند خود هستند. به همین دلیل تمایل دارند با راهکارهای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام آشنا شوند. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله از سایت ” آرا ویژن” با برخی از مهم ترین راهکارها برای این منظور بپردازیم:

افزایش فالوور اینستاگرام چه تاثیری برای کسب و کار دارد؟

افزایش فالوور اینستاگرام، در کسب و کار تاثیر زیادی دارد. الگوریتم اینستاگرام به صورتی طراحی شده که تعداد فالوور، لایک، تعداد دفعاتی که محتوای پیج توسط کاربر مشاهده می‌شود و کامنت نقش زیادی در دیده شدن بیزینس‌ های گوناگون داشته باشند. اما برای این که اینستاگرام بتواند تاثیر خوبی بر درآمد شما داشته باشد و میزان فالوور های شما افزایش پیدا کند بایستی به نکاتی که در ادامه مطلب خواهیم گفت، توجه کنید:

راهکارهای طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام که در حال حاضر ابزاری برای رونق کسب و کار ها و افزایش درآمد بسیاری از افراد شده است، یک فاکتور ضروری برای تمام بیزینس هاست. در صورتی که می‌خواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید، لازم است با استراتژی‌ها و راهکارهای طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شوید:

تولید محتوای ناب و با ارزش

اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق باشید و کسب و کاری پرفروش در این رسانه اجتماعی راه اندازی کنید، باید محتوای ناب و درجه یک تولید کنید. امروزه مخاطبان فقط به محتواهایی توجه می‌کنند که متمایز و منحصر به فرد باشد. تمرکز خود را روی کیفیت محتوا بگذارید؛ زیرا محتوای کم و باکیفیت خیلی بهتر از محتوای زیاد و بی‌کیفیت است.

افزایش فالوور اینستاگرام

مطالعه بیشتر: افزایش بازدید استوری و راهکار های آن

برنامه ریزی محتوایی

تولید محتوا باید به صورت منظم و بابرنامه صورت گیرد تا مخاطب به صورت مرتب محتوا دریافت کند. در کنار نظم باید یک برنامه مشخص و معین برای تولید انواع و اقسام محتوا برای اینستاگرام (استوری، ویدیو، IGTV و غیره) داشته باشید. افزایش فالوور اینستاگرام هدف مهم و ارزشمندی است که نیاز به یک استراتژی درست و مشخص دارد.

ویژگی های مخاطبان خود را بشناسید

شناخت مخاطبان هدف یکی از مهم‌ترین کارهایی است که به افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام کمک می‌کند. اینکه بدانید مخاطبان شما در چه محدوده و رنج سنی قرار دارند؟ نیازها و چالش‌های آن ها چیست؟ یا در چه ساعاتی بیشتر فعالیت می کنند، می تواند نقش مهمی در تعداد فالوور داشته باشد.

بیو اینستاگرام خود را کامل و حرفه ای بنویسید

یکی از موارد مهمی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود، بیو اختصاصی و حرفه‌ای است. سعی کنید در بیوی اینستاگرام از کلمات کلیدی مهم و ارزشمند مرتبط با کسب و کار و صنعت خود استفاده کنید.

عکس پروفایل جذاب

در صورتی که می‌خواهید یک برند شخصی داشته باشید، سعی کنید از یک تصویر رسمی و منحصر به فرد استفاده کنید یا لوگوی مربوط به برند شخصی خود را قرار دهید.

ادیت محتوای پیچ

اگر می‌خواهید مخاطبان را مجذوب محتوای خود کنید و آن‌ها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند، از طرح‌های گرافیکی جذاب استفاده کنید. یکی از طرح‌هایی که معمولاً مخاطبان را جذب می‌کند، ایجاد یک شبکه جذاب از محتوای پیجتان است.

9. الگو گرفتن از فالوورهای رقبا

یکی از راه‌های رسیدن به افزایش فالوور در اینستاگرام این است که فالوورهای رقبای خود را دنبال کنید.

آنالیز حساب اینستاگرامی

سعی کنید از ابزارهای حرفه‌ای استفاده کنید و فعالیت خودتان را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید. بعضی از ابزارهای تجزیه و تحلیل دارای اشتراک پولی هستند ولی مدتی هم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

13. کپشن های جذاب و کامل بنویسید

یکی دیگر از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که کپشن‌های جذاب، کامل و تأثیرگذار زیر پست‌های خود بنویسید. هیچ ترس و هراسی از کمبود فضا نداشته باشید چرا که در صورت کم آمدن فضا، می‌توانید ادامه کپشن را در سه کامنت بنویسید و آن سه کامنت را پین کنید تا در ادامه کپشن به مخاطب نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار

مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام

  • یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که هر چه فالوور بیشتری داشته باشید، قطعاً میزان شهرت و معروفیت شما هم بیشتر خواهد شد چرا که افراد بیشتری با شما آشنا می‌شوند.
  • می‌توانید از مخاطبان خود حمایت مالی بگیرید. این حمایت مالی می‌تواند در امور مختلفی از جمله امور خیریه و کمپین های تبلیغاتی صرف شود.
  • یکی از قواعد و قوانین مهم کسب و کارهای اینترنتی این است که هر چه فالوورها و مخاطبان بیشتری داشته باشید، قطعاً درآمد بیشتری هم خواهید داشت؛ زیرا افزایش مخاطبان باعث افزایش احتمال فروش می‌شود.
  • یکی از مزایای مهم افزایش فالوور در اینستاگرام این است که امکان همکاری در فروش برای شما فراهم می‌شود.
  • برای معروفیت، برند شدن و افزایش فروش، هیچ راهی بهتر از افزایش سریع فالوور نیست.
  • یکی دیگر از مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که می‌‌توانید لینک وب‌سایت خود را در استوری‌، کپشن یا بیوی اینستاگرام خود قرار دهید.
مطالب مرتبط
تقویم محتوایی اینستاگرام

تقویم محتوایی اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

تقویم محتوایی اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ همانطور که می دانید، رشد کسب و کارها در فضای اینترنت و شبکه های […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

افزایش بازدید استوری و راهکار های آن

افزایش بازدید استوری اینستاگرام یکی از مهم ترین کارها برای ایجاد روابط اجتماعی و برند سازی است. استوری ها مسیری […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

شادوبن اینستاگرام چیست و روش‌های جلوگیری از آن

شادوبن ایسنتاگرام چیست؟ آیا با روش های جلوگیری و رفع آن آشنایی دارید ؟ در این مقاله به بررسی کامل […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *