آراویژن

طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی، بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که در سطح جهانی تجارت می کنند. با توجه به این موضوع که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است، در نتیجه اکثر مکاتبات اداری، تجاری و بازرگانی تحت پوشش خود قرار می دهد. طراحی سایت به زبان انگلیسی می‌تواند روشی نوین در افزایش اعتبار کسب و کارتان محسوب شود. در این مقاله از سایت ” آراویژن” قصد داریم با مزایای طراحی سایت به انگلیسی بیشتر آشنا شویم:

طراحی سایت به انگلیسی چه اهدافی را به دنبال دارد؟

قبل از راه اندازی سایت برای کسب و کار خود، بایستی اهداف خود را از ایجاد سایت انگلیسی مشخص کنید. طراحی سایت به انگلیسی می تواند اهداف زیر را به دنبال داشته باشد:

ساخت سایت فروشگاهی

اگر شما ارائه دهنده خدمات خاصی هستید می‌توانید با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، محصولات خود را در اختیار عموم مردم قرار دهید از طریق طراحی سایت به زبان انگلیسی تعداد مشتریان خود را افزایش داده و این امکان را فراهم سازید تا کاربران از هر جای دنیا با مراجعه به وب سایت شما بتوانند تصاویر محصولات صادراتی را مشاهده کرده و هزینه را پرداخت کنند.

طراحی سایت شرکتی

این وب سایت ها اغلب جهت ارائه خدمات در شرکت های بازرگانی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف صاحبان این کسب و کارها، افزایش اعتبار و پیشی گرفتن از رقبا می‌باشد؛ همچنین ساخت وب سایت به زبان انگلیسی به کسب و کارهای تازه راه اندازی شده فرصت می‌دهد تا خود را معرفی کنند.

طراحی سایت به انگلیسی

اگر شما هم می‌خواهید سایت هایی که طراحی می‌کنید به زبان انگلیسی فیلتر نشوند، حتما مقاله ” برای رفع فیلتر دامنه چه کاری باید انجام دهیم؟ ” را مطالعه کنید!

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی چیست؟

  • طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی و انجام بهینه‌سازی سئو مناسب می‌تواند باعث جذب افرادی از کشورهای مختلف به وب‌سایت شما و آشنایی با محصولات و خدمات شما شود.
  • باعث افزایش اعتبار شما در میان مشتریان داخلی و بازدیدکنندگان می‌شود.
  • طراحی وب‌سایت به انگلیسی در کنار زبان فارسی می‌تواند به بهبود رتبه وب‌سایت شما در گوگل کمک کند.

بهترین دامنه برای سایت انگلیسی

دامنه سایت همان نام انحصاری سایت است که تمامی کاربران از سرتاسر دنیا با همین نام مجموعه شما را خواهند شناخت. به همین دلیل انتخاب صحیح آن می تواند باعث معرفی کسب و کار شما در سطح جهانی شود.

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت در ارومیه

نکات مهم طراحی سایت انگلیسی

  • استفاده از تصاویر با کیفیت: استفاده از تصاویر با کیفیت و خوب در وب‌سایت انگلیسی، جذابیت و جلب توجه کاربران را افزایش می‌دهد. مطمئن شوید که تصاویر، مناسب و مرتبط با محتوا هستند و بهینه شده‌اند تا زمان بارگذاری سریعی داشته باشند.
  • رعایت اصول طراحی ریسپانسیو: اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما روی انواع دستگاه‌ها (مانند کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند) به‌خوبی نمایش داده می‌شود. طراحی ریسپانسیو به معنای سازگاری وب‌سایت با اندازه صفحه نمایش و دستگاه کاربر است.
  • بهینه‌سازی سرعت بارگذاری: سرعت بارگذاری صفحات وب در وبسایت انگلیسی بسیار مهم است. بهینه‌سازی تصاویر، فشرده‌سازی متن و کدها، استفاده از CDN و اعمال بهینه‌سازی‌های دیگر می‌تواند بهبود محسوسی در سرعت بارگذاری وبسایت داشته باشد.
  • استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی: ایجاد لینک‌های داخلی و خارجی مناسب در وب‌سایت انگلیسی می‌تواند به بهبود سئو و نمایش در نتایج جستجوی گوگل کمک کند.
مطالب مرتبط
قیمت طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟ طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک نیاز مهم برای کسب […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده

طراحی سایت فروشگاهی شیرینی پدیده یکی از خدمات شرکت طراحی ” آرا ویژن ” می باشد. این شرکت در زمینه […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت کافه رستوران بالکنی

طراحی سایت کافه رستوران بالکنی

طراحی سایت کافه رستوران بالکنی یکی دیگر از خدمات تیم طراحی “آرا ویژن” می باشد. با رشد کسب و کارها […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *